Her samler vi en oversikt over ulike møter og samlinger vi har hatt.

Likepersonssamling er samling for alle medlemmene inkludert deres familier. Hvert år reiser vi ulike steder fra torsdag – søndag der vi har faglig påfyll, sosialt samvær og erfaringsutvekslinger.

Ungdomssamling er kun forbeholdt ungdom over 13 år der de reiser uten foreldre. Dette er en gøy opplevelse for ungdommene som treffer likesinnede. Her har vi også faglig påfyll, men også mye moro!

Likepersonstreff  er treff for likepersoner og de som ønsker å være en likeperson. Vi holder ofte møter på likepersonssamlingene, og noen ganger treffes kun likepersoner til arbeidshelg om hvordan vi kan oppdatere oss som likepersoner og være en god støtte for andre som kan trenge oss. Her kan du lese mer om likepersoner.

Likepersonssamling Sandefjord 2023

Rundt 30 familier fra ulike steder i Norge samlet seg på Scandic Park hotell denne gangen. Fredagen bestod av faglig innhold fra Rikshospitalet, Geilomo og journalist, Vilde Bratland Hansen, etterfulgt av årsmøte. Denne helgen ble også Fjordfesten arrangert og de medlemmene som ville fikk besøkt festivalen og noen heldige traff også artistene som opptrådde.

Ungdomssamling Hallingdal 2022

En fin samling på fjellet med ulike aktiviteter i pinsehelgen. Vi hadde tre hytter disponibelt og vennskapsbånd ble både knyttet og forsterket denne helgen.

Likepersonssamling Oset Høyfjellshotell 2022

Endelig kunne vi samles igjen til faglig innhold og sosialt samvær. Her har vi vært en gang før og har god erfaring med aktivitetsledere og behjelpelig hotell.

Ungdomssamling Sandefjord 2022

En fin gjeng samlet seg i pinsen til mye moro og besøk av Mennesket i Fokus som bidro med diverse øvelser, blant annet latterøvelse som alle ungdommene var med på.

Likepersonssamling Arendal Herregård 2019

Dette året feiret vi at Leverforeningen ble 25 år! Vi hadde et flott opphold og reiste en dag til Dyreparken i Kristiansand.

Ungdomssamling Norefjell 2019

Vi har vært så heldige og fått tildelt prosjektmidler fra Extrastiftelsen til årets samling. Denne tildelingen forutsetter samarbeid med blant annet Rikshospitalet som har vært veldig behjelpelig og stiller med 2 leger og en sosionom på samlingen. Tema for prosjektet er «Overgang fra barn til voksen».

Likepersonssamling på Mallorca 2018

Denne gangen reiste vi til Mallorca på et flott hotell nær stranden på Alcudia. Vi hadde fine, varme dager med faglig innhold, gode samtaler og likepersonsarbeid.

Likepersonssamling i Trondheim 2017

Denne langhelgen valgte vi Clarion Congress Hotell i Trondheim der nærmeste nabo var Pir Badet og man kunne gå til sentrum.

Ungdomssamling i København 2016

En flott ungdomssamling som for første gang gikk utenfor landegrensene!

Likepersonssamling på Oset, Gol 2016

En fin opplevelse på Gol Høyfjellshotell med mange kjekke utendørsaktiviteter.

Ungdomssamling i Oslo 2015

En helg mange ser frem til med mye gøy på programmet!

Likepersonssamling på Solstrand Spa og Hotell utenfor Bergen 2015

Et vakkert sted like utenfor Bergen med gode møter og samtaler.

Ungdomssamling i Oslo 2014

Dette gleder alltid ungdommene seg til, og like stor suksess var det også denne gangen! En flott gjeng samles, har det gøy sammen og møter en forståelse de ikke møter andre steder.

Likepersonssamling Haraldvangen Hurdal 2014

Samling med medlemmer og deres familier til gøye aktiviteter, likepersonssamtaler og faglig påfyll.

Ungdsomssamling i Oslo med besøk på Tusenfryd 2012

Ungdommene i foreningen samles i Oslo for en helg med aktiviteter og moro.

Likemannskurs i Oslo – Hotel Opera 2012

Likemenn i foreningen ble samlet til Likemannskurs i regi av Bennedichte C. R. Olsen.

Leverforeningen på Haraldvangen 2011

Foreningen samlet medlemmene på Haraldvangen, hvor voksne og ungdommen fikk som alltid faglig påfyll og ikke minst utfolde seg i mange artige ute-aktiviteter.

Leverforeningen på Klækken 2010

Årets store samling ble lagt til Klækken hotell på Ringerik.

Likemannssamling i Alta 2009

Medlemmene i foreningen møttes i Alta i påsken. Det var faglige samlinger, årsmøte og sosialt samvær med gode samtaler og godt likemannsarbeide.

Leverforeningen feirer 15 år i Oslo 2009

På grunn av den pågående Svineinfluensaen og risiko for smitte besluttet Leverforeningens styre i samråd med Rikshospitalet å avlyse samlingen i Oslo.